Överdrifter

Imorse var jag och vaxade mig. Ja, på mina mest privata delar av kroppen.
Detta var något jag bestämde mig för att göra för typ några dagar sen efter att ha pratat med en kompis som själv gör det, och igår bokade jag tid. Sen fanns det liksom ingen återvändo. Jag var rädd. Men när jag kom dit försvann all oro. Allt var liksom så harmoniskt och lugnt inne i salongen.

Hur hela processen går till tänker jag inte gå in på i detalj, men eftersom jag tycker att hela den här beskrivningen av "nära-döden-smärtan" som jag hört att denna behandling ska förorsaka är så total överdriven så tänker jag faktiskt göra en kortare beskrivning.
Först får man typ smörja in sig i eteriska oljor och sedan får man ligga ett tag under en ångmaskin för att öppna upp porerna, så att det gör mindre ont. Sen sätter hon igång och vaxar. Visst gör det ont, det vill jag inte förneka, men den smärtan är helt överkomlig och varar i typ två sekunder. Hela behandlingen kanske tog en halvtimme eller något. 

Jag tycker det är ganska konstigt. Personligen är jag ganska pryd av mig, men att klä av sig och ligga framför en okänd kvinna som vaxar ens kön var, för mig, en bagatellsak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0