Paus

Fyfan säger jag bara. Det är vid sånna här tillfällen jag hatar att jag är som jag är. Istället för att välja mer chill lektioner, som filmkunskap eller kanot, så valde jag matematik c. Varför gjorde jag det frågar ni er säkert och det ska jag svara på. Jo för att jag är korkad. Jag tänkte att det är bra att ha i bakfickan, jo visst. Det värsta av allt var att jag även hade företagsekonomi på min lista av valbara ämnen. TUR att den kursen inte startade säger jag bara.
Men med det sagt så känns det mycket bättre för jag vet ju att jag kommer ha mer användning av att kunna räkna ut derivatans definition än att kunna analysera en film, men fan vad det här är tråkigt och nu ska jag återgå till kämpandet.

Är det någon som kan erbjuda privatlektioner i matte eller?

Kommentarer
Postat av: Just me

Privatlektioner i matte, oui, oui. Eller inte riktigt.
Men jag måste slå ett slag för filmkunskapen - Den var nice och jag gick därifrån med toppbetyg. Det kommer säkert komma till användning någon gång.

2008-05-06 @ 22:12:56
URL: http://justmeunderpubliceyes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0