Plugghäst?

För en gång skull kommer jag att skriva att jag inte har pluggat fast det är sista dagen att plugga på. Precis efter det här inlägget kommer jag att sätta mig i köket och stenhårt plugga matematik. Det kommer vara asjobbigt eftersom jag ska gå igenom hela boken på nytt inför det sista matteprovet jag någonsin, ja ni läste rätt, någonsin, behöver göra. Om jag inte får för mig att läsa det senare i livet, men det tvekar jag skarpt på. Hur som helst så ska jag återigen behöva försöka förstå det här med logaritmer, och hur ska det gå när jag inte har någon som hjälper mig? Förut gillade jag matte, nu gillar jag det inte alls. Förutom när det går bra.

Det får i alla fall gå som det går, men jag ville bara bevisa att jag faktiskt pluggar också. Och nu är jag ute i, okej relativt god tid, eftersom provet inte är förrän på fredag. Men imorgon ska jag på skiva och på torsdag ska jag träna så nu när jag tänker efter så kanske det är lite sent att börja. Jaja, nu ska jag inte slösa dyrbar tid här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0