SM3Cs studentskiva, nu är jag hemma.

Nu kom jag hem från skivan. Ni loosers som inte kom missade något. Det var svinkul så ni vet. Middagen flöt på bra och efterpartyt röjdes som det sig borde. Jag är nöjd även om jag tycker att det var dåligt att visa personer inte kom. Det här var trots allt once in a lifetime..  Men ni som kom är jag glad för, jag hoppas ni hade lika kul som jag hade. Och för att inte ösa agg mot någon så tycker jag att man ska fokusera på det bra, och det var väldans mycket som var lyckat, men det orkar jag inte dra nu, vi hörs imorgon. Eller om några timmar. Nu ska jag däcka, jag är full.

Kommentarer
Postat av: Dina

lägg upp bildeeeeer

2008-05-19 @ 12:03:24
URL: http://diinas.blogg.se
Postat av: F

Haha, alla loosers som inte kom missade världens gulligaste väktare..

2008-05-19 @ 16:03:16
Postat av: Emily

Dina.
Jag ska, måste bara ladda in dem.

F.
Jag vet, visst var de underbara?!

2008-05-19 @ 16:47:50
URL: http://lifeofemily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0