SM3Cs studentskiva och min mamma

Jag satt nyss och hade en konversation med min mor angående gårdagens skiva. Det verkar som att jag har haft mindre koll än vad jag trodde och att jag kanske var ännu fullare än vad jag kommer ihåg. Hon berättade för mig om alla hennes upplevelser under kvällen och om de konversationer hon haft med diverse människor som i dagens läge har en betydelse i mitt liv. Det var kul att höra.

Jag tror hon kirrade mitt MVG i gymnastik så mycket hon pratade med min gympalärare. Eller det kommer jag att få i alla fall, men det var kul. Sen gick och hon och hälsade på alla vars namn hon kunde namnet på, och fler därtill. Hon erbjöd sina skor till han som vart utslängd. Hon dansade med alla. Hon motade bort killar som hon tyckte försökte impa på hennes dotter, jag då. Hon var het enkelt all over the place. Jag måste varit jättefull eftersom jag inte la märkte det.

När klockan närmade sig ett sa jag till henne att det nu var okej att hon åkte hem, eftersom hon var den enda föräldern kvar. Jag tror hon är mer populär än vad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0