Upp och ner, ner och upp

Jag är chockad över hur mitt humör går upp och ner hela tiden nuförtiden, och nej jag är inte i det perioden då den vanligtvis gör det. Jag vet inte riktigt vad det är som ligger till grund för det, men jag antar som jag tidigare sagt att det är att studenten närmar sig med rasande fart. Men tänk hur det är nu, och tänkt hur det kommer at bli om typ tre veckor. Idag övade vi på Seasons of Love på kören och jag sjöng mitt solo. Det är verkligen dags snart. SHIT alltså! Idag har jag verkligen varit glad, provet gick väl, gjorde några fotouppgifter som skulle göras och redigerade lite bilder för skojs skull, dagen var i stort sätt chill..

Men det är just det härmed humöret som har bivit lite annorlunda, eller inte humöret, men jag har blivit så känslig. Känslig både fysikt och psykiskt. Jag har sårt att slappa av, jag får typ ondare när jag slår mig och kan lätt börja gråta när något är jobbigt. Men jag tror att det här bara är en period nu, och jag är ganska säker på att jag inte är ensam... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0