Vad gjorde du för ett år sen?

Jag sitter och kollar i min gamla kalender och ser vad jag gjorde för exakt ett år sedan. Det är kul att se vad man gjorde för ett år sen, och minnas allt. Jag skriver i min kalender just för att jag alltid vill kunna se tillbaka och minnas saker som man annars skulle glömma bort föralltid. Så här står det att jag gjorde den 20e maj 2007. 
Vaknade 11.30
Skrev historiaredovisningen. Skrev lite på svenskaredovisningen.
Åkte till Farsta med mamma, handlade skor + klänningar (lämna tillbaka)
Åt spagetti & köttfärssås. Pratade med Emilie i 1,30 tim.
Pluggade svenska.
Gick ut och joggade i 30 min..
Chattade, pluggade, duschade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0