Att skada sig på Taco Bar... igen

Idag var första gången jag jobbade på två veckor. Piece of cake som någon vettig människa sa någon gång. Lätt som en plätt.

Men.

Jag vet inte vad det är jag gör, men för att återgå till det där med att jag har lyckats åstadkomma den ena skadan efter den andra, så vill jag nu upplysa er om att jag gjorde det idag igen.

Men det var inga frätskador som jag hade gissat på.
Utan jag tappade den tunga spisplattan på mitt lillfinger, precis när jag höll den över en liten pigg också. Smärtan kom och fortsatte pulserande. Jag gissar på att jag kommer att tappa nageln. Spännande. Senast det hände gick jag på dagis.

Det bästa är, jag hade redan slutat för nästan en timme sen. Jag hade, om jag inte var en så god arbetskamrat, kunnat förhindra att detta skulle inträffat.

Nu ska jag gå hem och tycka lite synd om mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0