Ett sånt där tråkigt inlägg.

Nu har jag pulat lite i detta hem, så att mamma blir lite glad när hon kommer hem från Egypten imorgon. Grejen är att jag vart verkligen jättesugen på att grovstäda. Ni vet... polera silvret, lufta mattor och sånt. Men jag har tyvärr inte tid med det. Sen har jag ringt UM, de har stängt idag, så jag går dit nästa vecka istället. Jag har även fyllt i ett brev till CSN som inte gett mig mitt bidrag. Så nu ska jag få in lite extra pengar i alla fall. Hoppas de ersätter det som de redan borde ha gett mig. 

Nu åker jag till jobbet. Sen ska jag till lägenheten och plugga. Datorn lämnar jag här, så att jag inte kan komma på andra tankar under studerandets stund. Frågan är om jag ska hinna simma också. Nej, jag ska faktiskt prioritera pluggandet idag. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0