Föreläsning, igen

Ja, än en gång befann jag mig idag på Universitetet när jag egentligen bara ville dansa. Det är så typiskt att alla föreläsningar ligger på MIN danstid. Det är orättvist. Men sånt är livet antar jag. Tur att jag har så bra vänner som frivilligt erbjuder sig att hjälpa mig med det jag missar, bara för att de vill att jag ska vara med på elevshowen. Kärlek till er. 

Och så på tal om dans. Jag och min vän Dina ska dansa på lördag. Det ska bli riktigt kul, men jag känner mig lite ur form. Fast kul kanske är fel ord för det tillfället. Det är för att hedra en kille som dog. Jag känner mig glad att hon frågade. Jag ska öva jättemycket, typ imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0