Into the airway

Min pappa och hans fru är fortfarande kvar i Thailand. Snart har de tillbringat en vecka på flygplatsen i Bankok. Grejen är far ringde mig för några dagar sen och sa att det var okej med dem. Sedan dess har han inte ringt och inte svarat på mitt meddelande. Är det nu man ska känna oro?

Jag undrar vad de gör om dagarna... De har ju all tid i världen att gå igenom taxfree-shopparna. Kanske hittar de julklappar? Undrar om det finns thaimassöser på flygplatsen. Det skulle ju liksom varit rena rama paradiset. Bortsett från att de är fast där de är.

Aja, pappa eller Marina... om någon av er läser det här så vill jag bara säga att det är dags att höra av er snart. Ge oss ett tecken på att ni lever liksom. Är det för mycket att begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0