Jag står över

Nu har jag suttit här nere i omklädningsrummet ett ganska bra tag. Jag ska väl börja bege mig mot lägenheten om ytterligare några. Ikväll ska jag plugga och åka hem till mor min. Jag hade velat ta en tripp förbi poolen för att simma, men eftersom jag har en infektion så vet jag inte om det är en så bra idé. Om jag visste att det inte händer något, så skulle jag inte tveka, men eftersom jag inte vet, så hoppar jag över det. Är det någon som vet?

Roligt nu när det bara är två veckor och sex dagar tills min baby kommer. Jag är ju inte i min dreamshape kanske, men huvudsaken är väl att han gillar mig ändå. Och det gör han ju. Även ifall jag för det mesta vill träna för min egen skull så är det han som gör mig motiverad. Jättemotiverad.

Men nu ska jag hem och studera. För det har jag inte tid med när han kommer.

Kommentarer
Postat av: Malin.

vad är det för infektion du har? :(

2008-11-29 @ 18:44:28
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0