Jämförelse

Jag la ju upp en bild innan jag begav mig till London. Jag tog precis en till. Jag tänker här göra en kort analys över vad som händer med kroppen då man lever som jag har gjort denna helg. 


Före: Trött, men utvilad. Lugn, en känsla av välbehag. Hår lent som siden och ögon lika gröna och klara som kudden jag ligger på. Det allmänna tillståndet är liksom bara underbart, det finns inget att direkt klaga på...

Efter: Trött, men hajpad. Rastlös, en känsla av tomhet. Hår som inte behöver något bajs i för att lyckas göra dreads med. Ögon som är lika färglösa som livlöst toma. Jag har ont i fötterna efter en helg på klackar. Väskan var betydligt mycket tyngre på vägen hem och magen är fortfarande uppsvälld efter all sprit. Jag mår fantastiskt bra faktiskt. 


Slutsats: Jag är ju snygg i alla fall. Undrar hur snygg jag kan bli om jag tar ett bad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0