Litauen, dag 10

Gårdagens festande tog hårt på oss. I alla fall på en av tre i det resande sällskapet. Själv vaknade jag vid 8.00 och mådde som en nyfrälst kristen. 


Men inte allt för sent gick vi till stranden för att bygga på vår bränna. Värdet var inte det ultimata, men det var inte lika blåsigt som dagen innan, så vi slapp klä ut oss till sandmänniskoliknande varelser från Starwars. Men eftersom gårdagen hade satt sina spår så gick vi hem på siesta innan vi skulle ut för att äta. Självklart föll vi alla in i en sådan där skön dvala i någon timme eller två. Kanske tre. 


Efter den välbehövda vilan var det dags att fixa sig inför kvällens utgång. Marina, som hade skavsår från alla skor hon packat med sig, fick nöja sig med sina röda flip-flops. Det tyckte vi var kul. 



Sen gick vi ut och åt. Gott antar jag. Karolina åt väl Schnitzel som 8 av 9 av de tidigare dagarna. Jag kommer faktiskt inte ihåg nu, vad förväntar ni er? Men hur som helst, denna bild är den sista för kvällen. Eftermiddagen gick nämligen till en nattklubb igen. Men detta var för en gång skull en riktig strippklubb. Vi drack massa vodka tillsammans med två snubbar som bjöd, sen gick jag och Marina för att dansa. Helt plötsligt kollar jag till vänster och där står en naken brud. Sen fortsatte jag dansa. Det var ingen wow-upplevelse. Tyvärr. 



Juste. Misstänkt Karolinas öl. Ett löfte om att denna minderåriga tjej inte skulle dricka något under resan avlades innan biljetterna bokades. Men det behöver ju inte hennes föräldrar direkt få veta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0