Lite mer bajs

Pappa ringde mig och frågade om jag ville hänga med ut och äta middag med honom och typ några andra (för det mesta familj). Det vore ju askul tänkte jag och sa ja, men lite tvekan, eftersom jag måste plugga.
Samtidigt har jag sagt till min mor att jag ska vara kattvakt åt min brors kompis 13 veckor gamla katt. jag hade tänkt åka hem till lägheten för att städa innan jag åker hem. Men nu är skrället ensam, för att min lillebror ville gå ut och för att min mor är hos sin kille. Jag vill ju inte gärna känns skulden när den lilla krabaten sen kanske är död, då den varit ensam för länge.

Nej, jag ska städa. Låt katten dö.
Åjuste, nu ska jag liksom tacka nej till middagen också. Bajs. Imorgon när det är fars dag och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0