Min önskelista till julen

Jag tänkte det är dags att lansera min lista i tid, så att jag kanske, kanske, kanske kan få det jag vill ha iår. 

Kort och gott.

Jag vill få 40 timmar privatlektioner av min master. Detta kommer göra mig till ett "diplomerat proffs". Proffs inom orientalisk, på papper. 

Så mamma, pappa, syskon, farmor, farfar, mormor, morfar, moster, farbror, kusiner, främmande människor... ja alla som känner att de vill bidra med något till min julklapp. Nu vet ni vad jag vill ha. Inget annat. 

Jag vet att det skulle pengarna skulle kanske göra sig bättre till min Amerikaresa. Men jag brinner verkligen för det här. Jag vet inte om ni kan förstå detta. Men gör ni det, så förstår ni vad det betyder för mig. 


Tack på förhand. 


(Föresten, kostnaden ligger på lite över 30 000.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0