Sen kväll, intet nytt

På något vänster lyckades klockan bli sen ikväll igen, trots att jag inte höra ett ord av mannen i Amerika... Konstigt... Nej, egentligen inte. Jag har dansat så jag kom hem vid 22. Sen har jag ätit och pluggat. 

Jag hade tänkt att jag skulle sova ut inatt, eftersom tydligen somnar jag så fort jag försöker plugga under dagarna. Så kommer det inte att bli även denna natt. Jag har nu planerat vad jag ska hinna göra imorgon, innan jag ska till dansskolan. 

- Städa upp lite här hemma, så att mamma inte kommer hem till ett bombnedslag. 
- Gå till UM och fixa ett nytt recept på P-ringar. 
- Åka till mitt jobb och finna någon eller några som möjligtvis kan tänkas byta arbetspass med mig, samt lämna tillbaka ett par nycklar. 
- Plugga, plugga, plugga. Mitt mål är att läsa ut den bok som skulle vart utläst till kvällens föreläsning (vilken jag inte gick till). 
- Om tid finns tänkte jag även ta och simma lite. 

(- Sen har jag 40 armhävningar kvar av veckans 100. Imorgon är deadline, annars = ingen massage, och jag är verkligen i behov av det nu) 


Sagt och gjort, nu går jag och sover. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0