Vad kan jag ha drömt?

Jag glömde berätta om något så konstigt som hände mig igår. Eller hände och hände, det var ju självförvållat, men i alla fall...

Igår vaknade jag som vanligt en vända runt fem snåret, kollade på datorn och förbannade mig själv. Nästa gång jag öppnade ögonen var klockan runt 7.00. Det tog ett tag för mig att förstå hur läget såg ut. 

Jag vet ju att jag hade däckat så fort jag och min boy hade sagt god natt, så jag vet ju hur jag såg ut. Svart t-shirt, smink och oborstade tänder. 

Nu till saken. 

När verkligheten kom till mig hade jag en åtstramad knut på huvudet, t-shirten var avsliten och mina trosor hade jag nere vid knäna. KNÄNA?! 

Den första tanken som slog mig var att jag hade blivit våldgästad. 
Sen tänkte jag på Scary movie 2. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0