Bara för att jag gillar listor

För att fortsätta i samma spår som tidigare inlägg så tänkte jag kort redovisa vad jag ska packa med mig i min nya, fina kabinväska som jag fick av Marina. (Detta är en detaljerad lista)

- Pass
- Resepapper
- Tandborste
- Gåvorna till Isabel
- Boken "Civilrätt" 
- Kamera
- Min Halloween-outfit
- Ett par gåvänliga skor
- Lite smink
- Pengar

Ja, något är konstigt med denna listan. Vad kan det vara? Vart står kläderna? 
Well... jag tänkte inte åka med några*. Men om ni envisas så jag ska packa tre par strumpor och en varm kofta. Resten köper jag där. Eller möjligtvis packar jag ner en en extra mössa. Det är viktigt med mångfalden. 


*Nej jag åker inte naken. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hey you, vi får ta och ses när du kommer tillbaka, have a nice trip ^^

2008-10-30 @ 08:05:36
URL: http://iblandundrarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0