Det omöjliga hände

Jag trodde att min huvudbok till kursen jag läser skulle vara den tråkigaste och jobbigaste att läsa. Det är nästan outhärdlig. Idag åkte jag tidigare till Universitetet för att sätta mig och läsa boken vi skulle ha läst till idag. Jag trodde inte det var möjligt att det fanns en mer tråkig bok. Det tog mig en timme att läsa de tre första sidorna. En timme. Jag somnade på biblioteket. Inte på en diskret plats heller, utan i en stol i mitten, där ytan är öppen. Denna yta kallas Mötesplatsen/Meeting point. Ja, här sov jag, ganska djupt. 

Min föreläsning börjar om cirka en och en halv timme och jag ska verkligen kriga på nu. Har läst 30 sidor av 104. Ni tror säker att det är en lätt match. Jag skulle vilja se er göra det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0