En dröm, för bra för att vara sann?

I natt drömde jag en ganska konstig dröm. Kommer inte ihåg mycket av den, mer än att det var fest och att jag och två kompisar var på nattbussen hem. Vi åkte förbi någonstans och det som om det var en partystad full av studenter. Vet inte om det var typ någon examensgrejs eller så. Men det var fest! Så vi klev av bussen. 

Vi var typ ganska fula, och alla andra var typ jättesnygga och fixade. Så jag var helt enkelt tvungen att fixa det är på något vis. Jag sa typ till vakten att vi skulle hjälpa till i köket eller något sånt. Han köpte det och vi kom in. 

Väl inne såg jag en bekant till mig dansa, så jag sa hej till honom och kom på att jag faktiskt också kunde dansa. Sagt och gjort. Men grejen var att det var ingen som kollade när jag dansade. 

Hur som helst, det jag ville komma till, the big klimax i min dröm, var att jag fick utmaningen att gå ner i spagat. Jag förklarade att jag inte kunde, men jag var i alla fall tvungen att försöka.

Jag gjorde det! Sen vaknade jag, men jag vet att det inte är omöjligt. 
Kan jag i drömmen, kan jag i verkligheten. 
Ge mig lite tid bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0