För det är jag värd

Idag vart jag så otroligt sugen på en kopp varm choklad. 

För ett par dagar sen hittade jag chokladpulver i skafferiet, och idag hittade jag mjölk i kylen. Grejen är att den hade gått ut, men i mitt begär tänkte jag, "men det luktar ju okej", så jag värmde mjölken och blandade i pulvret. 

Jag har fått för mig att jag inte tål mjölk**, så jag håller mig borta från det. Men idag kände jag att det var värt att ta chansen. 

Vanligtvis sväller jag bara upp till en tredubbel midjesize. 
Nu ligger jag här på mage i min säng och vill spy. 



** Observera att detta endast gäller mjölk. Ost, choklad och andra mjölkinnehållande produkter äter jag med glädje. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0