Föreläsning 3

Marknadsrätten var dagens ämne. Svårt att förstå ibland. Vår föreläsare var självaste författaren till boken vi skulle läst till idag.* Lite coolt. Till en början var hans sätt att prata jättejobbigt och jag ville bara skratta, men jag vande mig och det vart bra tillslut. Ett annat plus var att jag för första gången hade med mig datorn så att jag kunde anteckna direkt på den och inte i ett block. Alt gick så mycket smidigare. Nu bränner jag blocket. 


*Instick. Jag vart förövrigt nästan helt klar med boken. Bästa försöket hittills. Imorgon ska vi ha läst ut en annan bok till föreläsningen som ska hållas. Jag har inte börjat, jag tror inte jag ska försöka ens.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0