Hemma bra, men hemma bäst

Idag tog jag en tripp hem till Bagarmossen efter jobbet. 
Jag umgicks lite med min mor och gjorde sånna där saker som jag alltid gjorde när jag bodde hemma hela tiden. Som att fläta hennes hår och gå in och ut i skafferiet hela tiden. 

Eftersom jag ska jobba imorgon så hade jag i åtanke att jag skulle åka hem, men det vart lite senare än planerat. Jag tänkte att det skulle vara ganska kallt ute, så jag plockade fram min dunjacka, som jag gillar hur mycket som helst. Även i år. 


Eftersom min mamma har blivit en bullmamma sedan jag flyttade så passade jag även på att trycka i mig lite bakverk. Och sedan kollade vi på Idol, innan jag begav mig till lägenheten. 



Det känns så konstigt att alla som åker tåg ska ut, men jag ska hem. Är jag en tråkig människa? Jag gick förbi affären innan det stängde och köpte snask, igen. Nu har jag klätt på mig träningskläder och ska ut och jogga lite, eftersom jag hämtade hit mina joggingskor från Bagis. En fredagskväll sådär, det är väl mysigt? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0