Ibland är världen så liten

Idag var jag vikarie åt min master som gästar på en festival i Tyskland. 
När jag pratade med henne i telefon fick jag veta ungefär vad jag skulle göra och att gruppen var cirka 20 personer varav att det fanns några stökiga ungdomar. 

Jag som har min grupp á 6 personer som typ är jättegulliga, fick ju såklart en liten mildare form av chock. Jag var nervös på riktigt. Men det gick fint, det gjorde det verkligen. Annorlunda från mina lektioner, men det är nyttigt att gå utanför boxen. 

Men nu till rubriken. 

Jo, den är nämligen så att min kille bor i Los Angeles, och idag var jag lärare åt hans syster. Jag tycker sånt är ganska coolt. Som en annan gång, när jag var i Thailand... Ja, då kommer en bekant fram till mig när vi sitter och käkar frukost på hotellet. Eller en annan gång när jag var på Gotland... Då var det en krogvakt som kom från Bagarmossen. Vad är oddsen liksom? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0