Idag är en bra dag

Jag vaknade av mig själv imorse och trodde att jag hade försovit mig. men det hade jag inte. Jag sov en halvtimme till. Sen åt jag, utöver mackan, en massa hallon till frukost. Det känns som att bara det kommer att göra susen för dagen. Så jag passade även på att träna magen när jag ändå var igång liksom. 

Snart är det dags att rycka in för någon på jobbet. 
Jag saknar jobbet lite.

Senare ikväll ska jag till mina små elever för att lära dem fortsättningen på den koreografi jag byggt. Är taggad. 
Imorgon är det helg och jag ska jobba både fredag och lördag. 


När jag ser vad jag skriver, "idag är en bra dag", låter det som om jag är manodepressiv. Jag vet inte, men det kanske jag är. Jag tänkte bara nämna det så att ni kan påminna mig om det när jag har mindre bra dagar. 

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0