I'm going to London

Ikväll fick jag klartecken på att jag är välkommen att hälsa på min kusin i London. Jag åker om mindre än tre veckor, på Halloween närmare bestämt. Det ska verkligen bli kul att fira det "på riktigt". Klä ut sig och allt annat som tillkommer. 

Vi ska åka och se en massa sevärdigheter, shoppa loss, ha picnic, fika på Starbucks och festa som två jävla as. Från vad jag hört är det galet där och eftersom jag endast kommer att vara där tre nätter, så kommer vi ju verkligen gå in för det. Jag är mer än redo. Jag spricker snart. 

Ska boka flygbiljetter snart snart. Måste bara meddela jobbet. 
Eller i värsta fall kanske förhandssjukskriva mig. 
Jag drar. 



Kommentarer
Postat av: Isabel

Wohooo!

<3



2008-10-14 @ 11:06:21
URL: http://themonotonyofeverydaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0