ISIS

För er som tror att det bara är glamour att vara en dansare, tror fetfel! Det krävs tid, svett och tårar. Det är stressigt eftersom man oftast bara har några minuter på sig att byta kläder innan det är dags att gå ut och köra igen. Eftersom det ständigt ska vara en rullande show, så ligger pressen på en hela tiden. 

Oftast får man inte heller ett ordentligt omklädningsrum. 
Som idag, en städskrubb/omklädningsrum, där det inte ens fanns en fungerande lampa i taket. Att den låg en våning ner gjorde inte heller att ombytestiden vart underlättad. Och till råga på det var vi tvungna att gå igenom köket för att kunna komma till matsalen, barfota då.  

Men jag kan inte påstå att jag kan klaga. Det är så oerhört kul, att man nästan kan förbise sådana saker, nästan. Ibland är det bara för mycket. Eller för lite kanske jag ska säga... 


Hur som helst, det här är ISIS. Vi är monster (i singular), vi är bäst. 
Om det är något jag kommer sakna när jag åker till LA, så är det att göra saker som dessa med just de här människorna.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0