Jag har problem

Jag börjar sakta men säkert inse att jag har problem. Jag sover inte om natten. På senare dagar har det berott på att jag talat med en mister. Eftersom tidsskillnaden är nio timmar är det typ den enda lösningen, eftersom mitt liv varit så fyllt med händelser. Fast detta vill jag inte klaga på, inte alls. 

Men grejen är att jag har som en röst i mig som säger "Gå förfan inte och lägg dig" 

Jag brukar lyssna till den rösten. 

Så istället för att få en god natts sömn, vakna och se hyfsat okej ut, så tvingar jag mig själv att öppna ögonen när klockan ringer, titta mig i spegeln för att se att påsarna under ögonen är ett faktum. Blicken är livlös, likaså tankeverksamheten. 

Tur att jag är ledig imorgon. 
Nu är klockan två...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0