Jag kan jag också

Idag har jag varit duktig faktiskt. Jag har tagit tag i en massa saker som var tvungna att tas tag i. Jag pluggade idag, förberedde mig inför de kommande två föreläsningarna på Universitetet. Det var grymt torrt och jag ville egentligen sova. Men jag kämpade, och jag gjorde det. 

Sen packade jag en stor väska full med kläder som jag sedan åkte till lägenheten med och på vägen gick jag förbi skomakaren/skräddaren i Bagis, där jag lämnade in två par jeans som behövs lagas och ett par stövlar som verkligen behövdes klackas om. 

Här i lägenheten har jag städat och diskat och vikt alla mina kläder på nytt. 
Nu ska jag iväg och dansa i några timmar. Det ska bli kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0