London baby!

All info kom till mig igår. Det står alltså svart på vitt att jag åker till London. Känns typ overkligt att det äntligen blir av. Fan vad kul det kommer att bli. Sömn, vad är det? Det finns ingen tid till sånna onödigheter när man bara har en helg att disponera. 

Stockholm => London
19.35 - 21.35 

Tiden suger ju ganska hårt eftersom det är Halloween och vi ska FESTA! 
Men huvudsaken är väl att jag kommer dit? 

London => Stockholm (via Tyskland)
9.35 - 15.20

Perfekt, eftersom redan klockan 18.00 ska jag vara på Universitetet för att plugga i fyra timmar. Hoppas jag hinner alltså. Men jag är tidsoptimist så det kommer att gå galant. Det som däremot skrämmer mig är mellanlandningen. Jag har aldrig flugit själv faktiskt och första gången jag skulle åka tåg själv hände en katastrof. Jag kom inte med mitt tåg. 

Men då var jag typ 15, nu är jag 19 och bör klara sånna här saker. 
Annars är det ganska pinsamt. 

Hur som helst, jag drar! 

Kommentarer
Postat av: Isabel

du flög väl själv till spanien silly?

2008-10-22 @ 00:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0