Mina farföräldrar läser min blogg

Jag har fått veta att min farmor och farfar tittar in här ibland. 
Jag vet att de även läser min kusin blogg. 

Hon skriver fint och uttrycker sig på engelska. 
Hon har oftast en poäng med det hon skriver och hon skriver mer utförligt om vad hon gör och hur hon tänker. 
Sen lägger hon ut fina bilder. 

Jag skriver på svenska och delar med mig av sånt jag kanske inte borde. 
Jag har egentligen inget vettigt att skriva, så jag skriver massa skit istället. 
Jag lägger sällan ut bilder. 


De sa att det var kul att läsa om vad vi tänker och om hur vi mår. Jag blev nästan lite glad av att veta om att någon uppskattar vad man gör. Om min kusin har en så fin blogg, vad har jag då? Jag ska kanske ändra inriktning lite och koncentrera mig lite mer på mina läsare. Kanske ställa en fråga efter varje inlägg. 

Imorgon ska jag vaxa mig, igen. 
Vad tycker ni om det då grandma and grandpa? 

Kommentarer
Postat av: Fia

Brasilian?

2008-10-08 @ 16:59:34
URL: http://viandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0