Otippade saker

Jag har aldrig varit med om maken på att inte ha något att göra när jag jobbar. Eller det kändes inte som det i alla fall. Skönt tycker jag. Nästa gång jag kliver in på jobbet är det då det både är löning OCH första helgen på höstlovet. Till och med extrapersonal kommer att sättas in. Det blir skoj.

På tal om lön så fick jag precis veta vad jag fick i lön denna månad.
Jag är ganska nöjd, men utgifter har jag ju, så vi får se hur långt jag kommer med att lägga undan mina pengar. Fast sen har jag kommit på att jag har ju alla mina sparade mynt som kommer att ge några tusenlappar. Jag har sparat aslänge, på något som jag ska helt själviskt spendera på mig. Jag vet vad det är nu. Då ska jag börja spara till nästa grej.

Nu ska jag på föreläsning och guess what!

Efter det har farmor bjudit ut mig på middag. Ganska otippat, men kul!
I'll tell you all about it later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0