Redovisning

Kvällen började bättre än väntat. Efter att ha spenderat tid hemma i Bagarmossen tillsammans med en katt, åkte jag till min egen lya där jag skulle göra mig redo för kvällens bravader. Till min positiva förvåning lyckades jag få lite tid till att prata med min lover under tiden jag satte på mig kvällens mask. 

Sen bar det av med 4:an till Söder. Jag var taggad. Mitt mål var att bli redlöst full. 
Väl på cafét hookar jag upp med min kompis Kompis. Hon hade samma tankegång. 
Jag var ett glas efter, så jag slukade min första "Slap me down and fuck me" på tre röda. 



Efter lite väl många dringar, shotar och glas vin hamnade vi inne på toaletten. Jag mådde fint, det gjorde Ross också, men det är något med att alltid hamna antingen i kök eller på toaletter. Jag kommer inte så där på rak arm ihåg att dessa bilder togs. 



Resten av kvällen är ganska blank. Eller blank är fel ord. Allt är bara huller om buller. Jag vet inte vilka jag var med, jag hade ingen koll på vilka som kom eller vilka som gick. Jag vet att kvällen avslutades dansande. Någon gång efter 3.00 stängdes musiken av och det var dags att lämna roligheterna. Jag jag hade åter igen lyckats ragga upp Ross och vi bestämde oss för att hon skulle sova hos mig. När vi skulle hem, hjälpte vi denna tjej att komma till tunnelbanan med denna fulla man. 



På tunnelbanan såg vi denna fulla (?!) kvinna som hade kommit på ett smart sätt för att undvika att spy ner sig, eller någon annan. Jag undrar om hon har sökt pantent på idén? 



När vi kom till Odenplan hade vi som plan att fyllekäka på Burger King. Men det fick vi inte, de stängde halv fyra. Klockan var väl nu runt kvart i fyra. Vi lyckades inte ens tigga till oss lite waste. Det kallar jag snålt. Istället köpte vi godis och annat på Seven eleven och gick sedan för att kissa på statsbiblioteket. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0