Tack baby

Igår var jag på dansskolan, som vanligt. Min master ville veta namnet på en dansskola som ligger i Täby, så jag hjälpte henne genom att ringa min kusin som bor där. (Är det här man kan säga att jag har kontakter?)
Hon ville veta vilken scen de hade sina dansshower på, så jag hjälpte henne med det också. Grejen är att det tekniska inte är hennes starka sida, så det tog ett tag. Men är man så grym som hon är på annat så spelar det väl ingen roll antar jag. 

Hur som helst, jag vill nu gå över till mig själv. Igår kände jag mig typ som Lizbeth Salander (en skillad datahacker i boken "Män som hatar kvinnor"). Idag var jag typ tvungen att få hjälp för att installera ett officeprogram. Min självkänsla är inte den bästa just nu, men tack baby. 

Ps. Läs boken, den är grym! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0