The one and only

Detta, mitt herrskap, är den första och enda bild som finns på mig och mannen i LA. (Bortsett från den mindre bra bilden som togs samtidigt.) Bilden togs kvällen innan han for, och jag måste säga att se på den nu, gör att allt känns helt absurt overkligt... Jag har liksom bara kunnat stirra på en dataskärm i lite mer än en månad. Att se båda två samtidigt är liksom ofattbart. Ungefär lika ofattbart att jag alltid ska lyckas få de röda demonögonen på alla bilder... 


Nu vet ni hur han ser ut. 
Vem han är och vad han heter får ni nog vänta med ett tag till. 

Kommentarer
Postat av: Drante

Du aner icke hur dette affekterar meg. Denne bild varmer i hjertet haer i de kalle fjorderna. Tack, nu e jeg kempeglad!

2008-10-20 @ 04:35:07
Postat av: Dina

äntligen!!

2008-10-20 @ 10:26:38
URL: http://shojaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0