Två dagar...

London väntar bara två dagar till. Jag undrar bara hur jag ska orka plugga efter det. En vecka senare har jag en dugga* som kan vara avgörande för huruvida jag ens klarar kursen. Det känns lite motigt eftersom allt är så jävla svårt. Men det är skönt att jag pratat med lite folk som typ säger samma sak. De är vuxna människor, och Melina, som är som jag. Men hon gick natur. Alla tycker typ att det är svårt så jag känner mig inte ensam. Eller så ljuger de bara när de ser mitt förtvivlade ansiktsuttryck. 


*Liten tenta som ger upp till tre cred-poäng som räknas in i slutresultatet. Alltså, om godkänt-gränsen är 20 och jag får 18, och förutsatt att jag fått bra på duggan, så klarar jag kursen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0