Dagsordning

Jag är taggad till tusen på min resa. Två nätter kvar, varav ena snart är förbi. Men imorgon har jag mycket saker jag måste få gjort och har inplanerat. Jag har gjort en lista på dessa saker, så jag vet att när jag har gjort alla dessa saker, så är det inte långt kvar. Oj vad jag är taggad!

Morgon
   - Dammsuga
   - Diska
   - Vattna blommorna
   - Slänga sopor och källsorteringen
   - Träna/jogga
   - Koreografera

Dag; 9.12-17.43
   - Köpa köksmått 
   - Köpa osthyvel
   - Köpa lakrits
     (Allt detta är till Isabel)
   - Köpa pengar till min mobil
   - Möta min vän Emilie för att låna en korsett 

Kväll 17.44-23.18
   - Ta en danskurs
   - Hålla min danskurs
   - Ladda mobilen och iPoden
   - Leta upp piratgrejer hos mor. 
   - Packa väskan
   - Dubbelchecka väskan

Natt 23.19-?
   Här finns det två potentiella punkter
   - Ligga sömnlös och stirra upp i taket.
   - Prata med min kärlek. 
     (Hoppas verkligen på det senare)

Så här är min morgondag. Jag tycker det ser fint och realistiskt ut. 
Nu är klockan tio. Jag har pratat med min kusin i snart två timmar, ätit mig dödsmätt, planerat och gjort några underlättande saker inför morgondagen. Eftersom jag vet att min baby är i skolan tills sent och att jag inte får prata med honom ikväll så tror jag att min dag är så gott som över nu. Så vem vet... jag kanske vaknar ännu tidigare och helt plötsligt får tid till... ja, annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0