Det här är en skönhetsblogg - Håret

Jag har funderat och tänkt. Om jag vill slå igenom som bloggare måste jag konvertera mig till modets och skönhetens slaveri. Sagt och gjort. Detta inlägg handlar om håret. 

I höst ska det vara ett naturligt svall som vilar mot axlarna. Draperi-luggen ska rama in ansiktet och utväxten ligga på minst en fyra, fem centimeter. Frisyren kan bäras av såväl killar som tjejer, vilket passar bra i vårt jämställda samhälle.



Denna frisyr kommer att hålla även i vinter. Så när du känner att kylan är för hård kan du med gott samvete dra fram det gamla pannbandet som legat i en förvaringsbox uppe på vinden. Det har nämligen aldrig varit mer trendigt. 
I vinter är den stora trendsättaren när det kommer till håret Björn Borg. 
Jag hakar på trenden, vågar du? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0