Var dag har sitt kaos

Nu sitter jag här, på min rast, och har inget att göra. Jag hade kunnat skippa denna timmes rastlöshet, men vart ivägjagad. Idag är en, till ovanligheterna, lugn lördag. Det finns hela tiden saker att göra, men det är inte kaos.

Men vad har jag då lyckats åstakomma idag.

Jo. För det första. Jag hade ingen bricka, och eftersom jag öppnade så innebar det att jag inte ens kunde entra Kungshallarna, eftersom övervåningen inte öppnar förrän elva på helgen. Och inte heller hade jag någon mobil så att jag kunde ringa chefen. Så det jag lyckades med var att knäcka en fyrsiffrig kombination som ledde mig till något kök, sedan kunde jag bli insläppt. För att glänsa lite mer så kan jag säga att det var på andra försöket.

Själv öppningen gick typ som smort. Jag var så snabb. Allt gick i bara farten. Det gjorde även mitt finger, nästan. Men jag var så inne i det jag gjorde så jag märkte inte förrän efter ett tag att jag blödde.
Men få se nu. Först brännskador och lårkaka, och nu skärsår. Vad kommer härnäst? Elchock? Frätskada? Ja, den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0