Varför komplicera ord?

Hemma från dansen igen... 
Imorgon är det show med ISIS, så vi var tvungna att gå igenom de danser vi ska visa upp imorgon. Den ena är Saoudi och den andra är Afro Khaligi. Båda dessa danser har vääääldigt mycket huvudsnurrar. Så i ungefär i en timme har jag snurrat på huvudet, mer eller mindre. Inte heller har jag stretchat, och jag jag känner att huvudet är tungt. 

Efter ISIS-träningen hoppade jag in på en sambaklass. Jag har inte dansat samba på ett halvår så det var oerhört kul. Men, inte för att verka skrytsam, så var nivån inte alls där jag ligger, så själva klassen i sig gav mig inte så mycket. Efter den klassen hoppade jag in på en trumsolokurs. Det var också skoj. 

Så nu är jag hemma, känner mig lite tung i huvudet och har i tankarna att stretcha lite, nu när jag ändå är varm i musklerna. Sen ska jag äta något. Typ broccoli. (Jag var tvungen att slå upp stavningen, bara så att ni vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0