Vuxenpoäng

The point of no return är här. Det är nu officiellt att jag åker till London för att fira halloween tillsammans med min saknade kusin. Nu har jag typ aslänge suttit här och bokat flyg och flygbuss. All by my self. Det är det första jag betalar själv över internet och jag måste säga att jag känner mig lite vuxen nu. Eller okej, jag gjorde allt men betalningen gick inte igenom. Detta beror inte på att jag inte har några pengar, utan på något annat, okänt. Tur att jag har en snäll farfar som ställer upp sålänge. Men i alla fall, jag gjorde ju allt... så lite vuxenpoäng fick jag väl ändå? Och flygbussarna gjorde jag helt själv... 

Jag gillar att vara vuxen, men jag gillar att inte vara det också. 
För att kompensera detta tog jag mig ett glas Plupp, chokladdrycken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0