Det här med smärta

Jag bränner mig på jobbet. Ganska mycket. En dag skållade jag magen, idag är det handen som gör ont. 

Men nu till något annat. 

Det som är skönt på mitt jobb är att det är så öppen stämning, för det mesta, 

Idag jobbade jag med en kille (det enda testosteronet som jobbar där, om man bortser från Lars. Men han räknas inte. Och mycket testosteron i killen är det inte heller.) Men hur som helst... efter lunchruschen fick jag impulsen att låtsasasparka honom mellan benen, (nej, jag träffade inte), varpå vi kom in med det här med smärta. 

Han påstod promt att det gör ondare för killar att få en smäll i skrevet än för tjejer. Det här skulle bli en diskussion. 
Men när han berättade om hur han, efter en gympalektion, fått häfta ihop pungen. Ja, då gav jag mig. För stunden.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0