Drömmar

Denna natt drömde jag den märkligaste av drömmar. Ni som följt min blogg länge kommer kanske ihåg drömmen om kannibalön, snöovädret och den tillsynes perfekta skolan, som inte visade sig vara så perfekt...

Kort sagt om denna dröm så vart det ett missförstånd och jag trodde att en kille hade kommit med en röd ros till mig och menade på att det var min sista dag i livet. Han skulle döda mig. 

Jag lyckades få övertaget och binder fast honom, torterar honom. Jag skulle döda honom, inte tvärt om. 

Men på något sätt lyckades han komma  fri och var nu, med en yxa i handen, på jakt efter mig. Vi var på en ö så det  jag kom inte där ifrån.  Men grejen var att vi hade som små gps-sändare som visade på en karta vart vi var. 

Jag hade lyckats finna min familj och min mamma och pappa gick med mig till affären. Sen ser jag på kartan att han närmar sig affären och jag gick mot fönstret för att se hur han såg ut (som om jag inte viste det liksom) Men han kom rusande i hög fart, stormade in i butiken med yxan förberedd. (Han visste ju att jag var där inne eftersom han också hade en karta.) Pappa lyckades brotta ner och avbeväpna honom. 

Efter det började jag och den här killen att prata och efter ett tag lugnade han ner sig. Tillslut vart vi typ vänner. Han han kysste en växt. Det är allt jag kommer ihåg. Fast lite mer detaljerat. 


God morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0