en magisk kväll

Grejen är att jag har träffat en kille. En kille som jag inte kan få eftersom han far iväg på fredag. Just nu är det för tidigt att säga vad jag tycker om honom, men hur som helst, det kan ju vara kul att hänga med honom innan han åker bort. 

Vi ska ses ikväll, efter att jag har jobbat och han har varit i sin studio och spelat in. Tanken är att vi ska kolla på en film som han och en vän skapade på gymnasiet. Han insisterade, och varför inte? Men nu har jag en idé om kvällen i övrigt. Mer om det sen. Fast sen vet jag inte om det är så bra att fästa sig vid någon när det är som det är. 

Men then again. Det är det värt, och så kan jag inte ångra mig sen. 
Nu ska jag gå till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0