Katastrofdag

Idag har inte varit en bra dag. Utan det har varit total katastrof. Jag vill bara lägga mig i sängen och sova bort resterande timmar. 

Vaknades 8.15 av att min chef ringde och undrade vart jag var. Jag började en kvart tidigare. Max tio minuter senare varjag på väg till tunnelbanan. Typiskt nog sov jag hos mor, så alltså skulle det ta längre tid. 

Själva jobbet gick bra, men jag mådde bara sådär allmänt dåligt. Illamående. 
Vid 14.00 kändes det skönt, eftersom det bara var en timme kvar tills jag slutade, men då kom min arbetskamrat och sa att det var feltryck på schemat och att jag inte slutade förrän 16.00. 

När det kanske var en sådär kvart kvar innan hemgång, kommer en annan arbetskamrat och säger att vi fått en leverans med 100 kg kött och att hissen inte fungerar. Jag skulle alltså få vara kvar medan två tjejer skulle konka kött. 

Jag var redan stressad eftersom jag på torsdagar håller min kurs i magdans borta vid Bromma. Eftersom jag försov mig imorse hade jag ingen tid till att packa med det jag behövde, så vart jag då tvungen att åka hem till Bagarmossen. Sen kom jag på att mina skivor troligtvis skulle ligga i lägenheten i Odenplan, alltså skulle jag behöva ta mig dit innan jag åkte till dansen. 

Nu är jag i Bagis. Skivorna är här. Men seriöst. 
Kan jag inte bara få sova istället? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0