Min helt lediga dag

Idag har jag inte haft några som helst måsten. Okej, det finns ju alltid saker man bör göra, men idag har jag inte varit tvungen att göra ett jota. På ett sätt är det underligt. Det var så länge sen sist. 

Ja, bara för det har jag legat i sängen hela dagen, ganska bokstavligen. Jag har varit ensam, men ändå haft så mycket sällskap. I sju och en halv timme samtalade jag med min man i LA, ändå ville jag inte sluta när jag var tvungen att åka hem. (Mamma hade fått vänta på mat i två timmar redan)

Egentligen skulle man ju kunna säga att jag umgåtts med honom. Jag menar, egentligen är det bara det fysiska som saknas. Än en gång tackar jag Skype, men oj vad jag saknar det fysiska. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0