Min lediga fredag.

Jag vet inte hur jag ska kunna sova. Jag är på ett så bra humör. Imorgon är jag ledig från jobbet, men jag ska upp relativt tidigt för att träna på min efterlängtade gymboll. Sedan måste jag försöka hitta mitt förlorade åkkort (har letat överallt så är den inte här hemma är det väck) , och sedan måste jag till Universitetet för att köpa en bok som ska vara utläst tills på onsdag. Efter det ska jag träffa min vän Dina. Vi ska dansa på en bröllopsmiddag på lördag, så vi måste bygga ihop något fint (sådär kvällen innan är ju alltid en höjdare, precis som i skolan). Sen ska jag tillbringa kvällen och natten med min kusin Karolina. Det kanske blir en bio, kanske något annat. 

Det är min lediga fredag från jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0