Mina fem magiska dagar

Jag vet egentligen inte hur jag ska lägga upp detta inlägg. Jag vet inte vad jag ska skriva, vet inte vad jag känner, vet inte någonting egentligen. Ingeting mer än att jag har det jävligt bra just nu. 

I tre dagar har jag umgåtts med denna kille. Tre dagar känns som tre månader. Jag har levt i min egen Hollywood-film, utan drama. På fredag åker han som sagt till LA, för att stanna i två år. Det innebär inte nödvändigtvis slutet, men ändå ett avbrott. Vad som händer får vi se, men det är oväsentligt nu. Vi tar dagarna som de kommer. 

Igår var en underbart bra dag. 

Han mötte upp mig efter jobbet, vi gick och handlade varor till den mat vi tillsammans skulle tillaga. Jag som äcklig efter jobbet var, hoppade i duschen. Tänk er följande... ni står en en underbart skön dusch samtidigt som ni hör sång ifrån köket. Bra sång och god mat. Kunde det bli bättre? 

Svar ja. 

Film med skratt och tårar. Och sen... massage. Av en som faktiskt kan massera, och som tycker det är kul. Bortskämd är väl kanske orden som passar. Jag klagar inte. 

För att avsluta historien, utan att avslöja allt, så sov jag totalt tre timmar i natt, innan jag var tvungen att gå upp för att gå till jobbet. 

Han kommer hit i kväll också och imorgon finns inget jobb som tvingar upp oss heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0