Några timmar senare...

Jag klev precis innan för dörren. 

Åkte till Fellows med en massa Kärrtorpskompisar. Det var oerhört kul, men mindre kur var väl kanske att stället sög röv. Vid typ halv två lämnade vi stället på grund av att en av oss vart utslängd på grund av alkohol. Det gjorde inget, tyckte jag. 

Sen åt vi en massa mat på McD, där Emilie jobbade. Vad ska man säga mer än att gratis fyllekäk uppskattas. Även ifall jag inte gillar McD. 

Efter det åkte alla hem, mot södersidan av stan. Själv skulle jag åt motsatt håll.

Jag har kommit på att det typ går snabbare att gå hem tll mig från Rådmansgatan, men ändå var det något som sa åt mig att åka till Odenplan. På perrongen träffade jag en massa Rythmusfolk, varav två jag känner. Så jag beslöt mig för att skita i sömnen ett tag till och hänga med dessa sköna grabbar. 

Vi tänkte åka till After, men kom dit en kvart innan de stängde. Efter mycket om och men gick vi till McD i Slussen. Fyllekäk, men jag åt ej. Vi satt där ett tag och jag hade verkligen grymt kul med dessa pojkar. Men snart skulle vi bege oss, det var på tal om att gå till Patricia, men jag har den förmågan att dra med mig folk. Ingen gick till Patrcia. Alla åkte hem istället. Mot södersidan. Alla förutom en...

Han är i alla fall orsaken till att jag får fyra timmars sömn denna natt. 
Om vi räknar från nu. 
Vi pratade mycket, och kom fram till att vi är ganska lika. 
Vi ska kanske på samma fest imorgon också, och han har lovat mig en massage. Egentligen har jag eventuellt andra planer, men hur ska man kunna tacka nej? 
Frågan är bara....  
Vad hette han nu igen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0